Sunday, January 12, 2014

Lemmikud 2013 / Favourites of 2013

Minu kodune internetiprobleem sai lõppude lõpuks lahenduse ning kõigepealt tuleb vana aasta võlad ära klattida :D 
Seekord keskendun vaid ilutoodetele (2012 lemmikud leiad SIIT), sest nii kiiret ja närvilist elutempot kui möödunud aastal, kus vaevalt süüa ja magada jõudsin, ma teist ei mäletagi. Seega jäi ka silmaringi avardamine pisut tahaplaanile. 
Eelmisel aastal proovisin väga palju erinevaid kosmeetikume, seega on allolev nimekiri tõelistest hitt-toodetest, mis selgelt eristusid ja silma jäid ning mida kindlasti uuesti ostan ja soovitada julgen :)
Juuste- ja nahahooldus
Matrix sarja šampoonid ja palsamid - vahet pole, millist hooldust ma Matrix sarjast kasutan, need sobivad ja meeldivad mulle eranditult kõik. Hind on nii hea kvaliteedi kohta ka päris soodne, umbes 10 eurot kummagi eest (kui soovid rohkem teada vaata lisaks blogi paremas ääres labels alt märksõna matrix).
Estee Lauder Perfectly Clean näokoorija - seni kõikidest proovitud koorijatest kõige tõhusam. Nägu peab kindlasti olema märg, siis on koorija pealakndmine lihtsam ning pole ohtu oma õrna nahka liialt kriipida. Põhjalikum arvustus on SIIN.
Oriflame Refreshing Body Cream ehk kurgiga kehakreem - ma olen alati olnud üsna nigel kehakreemide kasutaja. Seega kui mõni kreem mul enne otsa saab kui vanaks läheb, on tegemist tõeliselt väärt tootega :D Mulle tõesti meeldis see kreem - alates lõhnast ja lõpetades ülikiire imendumisega. Veidi rohkem kirjutasin sellest SIIN ja SIIN.
Meik
Lancome Teint Idole Ultra jumestuskreem - PARIM, mida ma eales kasutanud olen! Kuigi ka praegu põhiliselt kasutusel olevad 2 jumestuskreemi on väga head, ei ole siiski ükski suutnud Teint Idole Ultra'st üle olla. Pikem arvustus on SIIN.
Make Up For Ever Aqua Cream kreemlauvärv - mul on see toonis 16. Jällegi on tegemist tootega, mida on lihtne kasutada, püsib kenasti peal ja annab võimaluse vaid paari sekundiga teha kiire ja imeilus silmameik. Rohkem kirjutasin sellest SIIN.
Burberry Rosewood lauvärv - eelmise aasta absoluutne hitt, millest ma ei väsi ilmselt iialgi. Läbi ja lõhki minu toon. Pikem arvustus sellest imelisest tootest on SIIN.
Lancome Artliner silmalainer - huvitaval kombel polegi ma sellest fantastilisest abimehest oma blogis kirjutanud. See vääriks siiski lausa omaette postitust, sest tegemist on minu vaieldamatu lemmikuga. Mugav pintselt, piisavalt vedel koostis, mustemast mustem värv ning kui see on kuivanud, ei saa seda enne liikuma kui meiki maha pestes :)
Küüned
Essie Merino Cool (vt SIIT) ja Dior 607 Blue Denim (vt SIIT) on minu läinud aasta kõige suuremad lemmikud. Kui mul vaid oleks rohkem aega ja poleks ligi poolsada ilusat lakki sahtlis, kannaks ma neid kahte tooni vaheldumisi pidevalt :D


I finally got my internet connection problems fixed so that means a lot of posts :D 
So, first of all, let's talk about my most favourite beauty products of 2013. Since I was experimenting and trying out a lot of different things, there aren't that many products but the list below is of products that truly stand out and are my very favourite.
Hair and skincare
Matrix haircare line shampoo and conditioner - it doesn't matter which type of shampoo/conditioner I use from Matrix, all of them are really very very good. You can read more if you click under labels on 'matrix' on the right side of the blog.
Estee Lauder Perfectly Clean face scrub - the best of all I've tried. I suggest your face to be wet when you use it, that way it's smooth and doesn't harm your sensitive skin. Full review is HERE.
Oriflame Refreshing Body Cream with cucumber - I hardly ever use up body creams before they go bad so the fact that I used this on up and was really sad about it, proves that it's really awesome. You can read more HERE and HERE.
Makeup
Lancome Teint Idole Ultra foundation - honestly, it's THE BEST of all the ones I've tried in my life. Love it, love it, love it. You can find my full review on it HERE.
Make Up For Ever Aqua Cream eyeshadow - my best little helper on the days of being a bit lazy or in a hurry with applying makeup. My thoughts on it are HERE.
Burberry Rosewood eyeshadow  - love at first sight that will continue probably 'til the end of my days :D Full review and swatches are HERE.
Lancome Artliner eyeliner - I'm amazed I haven't talked about this magical little helper before. It really deserves a full review. The brush is very easy to use, it slides on in a second, is blackest of black and when it's dried, it will not move until you decide to remove your makeup. It's really is a fantastic product!
Nails
Essie Merino Cool (see HERE) and Dior 607 Blue Denim (see HERE) are my two most FAVOURITE shades among all my nail polishes. If I didn't have around 50 beautiful bottles of varnishes already I would wear both of them all year round :)

No comments:

Post a Comment