Monday, December 31, 2012

Favourites of 2012 / Lemmikud 2012

On the last day of the year I will give you the list of my favourite products that I have used the most this year. Hope you find it interesting and something to try out for yourself :)

Aasta viimasel päeval teen ülevaate toodetest, mida sel aastal olen kõige rohkem kasutanud. Need on tooted/teenused, mille järgi käsi on enim sirutunud. Loodan, et leiad endalegi midagi huvitavat ja proovimist väärivat :)


1. The Body Shop Shea Body Scrubthe best! I've used up two of these and will definitely buy more. /parim! Kaks potsikut olen ära kasutanud ja kindlasti ostan veel
2. Oriflame Nature Secrets Mint&Rasberry anti-perspirantI've used up 3 of these this year, love it! / sel aastal kasutanud ära 3 tükki, tõeline lemmik, mis teeb oma tööd väga hästi!
3. Oriflame Essentials Gentle 3 in 1 CleanserWhatever else I use I always come back to this cleansing milk. / ka neid olen ära kasutanud 2-3 tuubi ja isegi kui vahepeal midagi muud proovin, tulen selle juurde ikka tagasi.
4. Giorgio Armani Regenessence High Lift EyesA holy grail eyecream, best of the best! / parim, parim, parim silmakreem ÜLDSE, mida ma kunagi kasutanud olen! 
5. L'Oreal Touche Magique Illuminating CorrectorA great drugstore product to cover dark under-eye circles and brightens them. I carry it in my make-up bag every day! / väga hea peitmaks siniseid silmaaluseid, mis ühtlasi sisaldab valgustpeegeldavaid osakesi. Peitekreem, mis igapäevaselt mu meigikotis minuga kaasa rändab.
6. Giorgio Armani High Precision Retouch CorrectorThough I've had it for several days only it is definitely the best for covering my dark blue under-eye area. Highly pigmented, so you need the tinyest amount. / kuigi mul on see olnud vaid mõne päeva, on see siiski üks paremaid, mis mu tumesinised silmaalused peita suudab. Väga hästi pigmenteeritud, seega piisab imeväikesest kogusest.
7. Too Faced Shadow Insurance primerYour eye makeup stays on from early morning til late night. Definitely worth trying! / sellega püsib lauvärv peal varahommikust hilisõhtuni. Minu parim abimees.
8. L'Oreal Volume Million Lashes  - The best! Even better than some of the high end mascaras I've tried. / parim kõikidest, mida proovinud olen, ka väga kallitest brändidest.
9. TopShop Crayon in MysticalGreat colour, easy to use. Absolutely love it. / kõige lemmikum lauvärvipulk nii tooni kui kasutamislihtsuse poolest. Tõesti super!
10. Urban Decay Naked paletteVery versatile palette. I use the eyeshadow called Naked daily and Sin almost daily :) / väga hea palett, mis annab lugematuid võimalusi erinevate meikide tegemiseks. Minu lemmikud toonid on Sin ja Naked.
11. L'Oreal Contour Khol in 131 Jet BlackThe best. I use it daily, just love it. / kõige pehmem, püsivam ja pigmenteeritum pliiats. Parem kõikidest, mida proovinud.
12. Revlon Colorburst in 002 Crystal LilacThis lipgloss makes any of your lipsticks prettyer. And of course it's gorgeous to wear on it's own too. / seda huuleläiget on võimalik peaaegu kõikide huulepulkade peale kanda ja tulemus on originaalist parem. Muidugi ka superilus individuaalselt kandmiseks. Kõige rohkem kasutust leidnud huuletoode sel aastal.
13. Elisabeth Arden 8-hour Cream Skin ProtectantCan't live without this cream. My lips' saviour throughout the year. Superb! / ma ei kujuta oma elu selle kreemita ette. Minu huulte ainus päästja, olenemata aastaajast. Super, super, super!
14. Matrix Total Result Amplify shampooThe best! Leaves your hair fresh for 2-3 days. / parim leid! Juuksed on 2 päeva puhtad, venitavad ehk kolmandagi välja.
15. Matrix Total Result Color Care conditionerRead the previous comment :) / vt eelmist kommentaari :)
16. DKNY Be DeliciousVery fresh, so perfect for me. / supervärske ja täpselt minu masti lõhn.
17. Giorgio Armani Acqua Di GioMy all time favourite for years. / läbi aegade kõige lemmikum parfüüm.
18. Seche Vite Dry Fast Top CoatForgot to include it in the picture but this is the Holy grail product for all those who love to paint their nails. / unustasin pildile lisada kuid see on asendamatu abimees igaühele, kellele meeldib küüsi lakkida.

Things that inspired me / Inspiratsiooni olen saanud:


1. YouTube makeup tutorials / meigiõpetused
2. Shopstyle app
3. iPhone
4. www.harpersbazaar.com
5. iPad
6. Pinterest
7. Beauty-blogs / Ilublogid

I wish all of you the greatest new year!
Soovin teile kõigile suurepärast uut aastat!

2 comments:

  1. Mulle nii meeldivad kõikvõimalikud lemmikute postitused, tahaks kohe kõike proovida. ;)

    http://genefic.blogspot.com/



    ReplyDelete
  2. Super, ainult super postitus! Jätka samas vaimus :)

    ReplyDelete