Sunday, April 7, 2013

Lancome Teint Idole Ultra

Armastus! See on puhas armastus!
Tobe on sedaviisi õhata ühe kosmeetikatoote järele kuid Lancome Teint Idole Ultra jumestuskreem on minu armastus.
Esimest korda kasutasin seda sügisel kuid siis oli veel jume peal ja nahk harjunud kergema meigiga, nii et segasin seda Garnier BB kreemiga. Kui mul aasta alguses sai Bourjois Healthy Mix jumestuskreem otsa, võtsin Lancome'i jälle kasutusele ja nutan nüüd suuri pisaraid, sest see on otsa saanud. Järgmiseks talveks ostan selle kindlasti uuesti, olgugi et see maksab pea 50 eurot.
Nüüd siis lähemalt:
Katvus - keskmine, mida saab vajadusel mitme kihiga tugevamaks muuta. Minule piisab siiski ühest kihist ning päeva jooksul ei jõua ma ära imestada kui veatu, särav ja nooruslik mu nahk välja näeb.
Hajutamine - selle jumestuskreemi hajutamine käib sekunditega! Põhimõtteliselt kasutan ma kaks pumbatäit ja sellest piisab kogu näo ja kaela katmiseks. Ei ole vajadust pikalt vaeva näha vaid kannan veidi kreemi põskedele, ninale, lõuale ja otsaette ja sõna otseses mõttes piisab kaks korda siuh-säuh pintsliga üle käimisest ja tulemus on veatu!
Kestvus - meik püsib näol terve päeva, ei oksüdeeru ega muutu lapiliseks. Päeva teisel poolel tuleks rasuse naha omanikel kasutada blotting paberikesi või kergelt läbipaistva puudriga näost üle käia.
Muu - pakendi puhul meeldib just see, et tegemist on pumbaga pudeliga. Minu jaoks on see kõige mugavam viis toodet kasutada. Kreemil on veidi parfüümine/seebine lõhn, mis mõne aja pärast kaob.
Pudelil olevate kirjade põhjal on see õlivaba ja sisaldab SPF 10.
See on minu pika meikimiskogemuse jooksul minu nahatooni ja -tüübiga kõige paremini sobiv jumestuskreem, mille sarnast pole ma seni kasutanud. Olen ülimas vaimustuses!


I'm in love! With Lancome Teint Idole Ultra foundation.
I've used it up now and will most definitely repurchase for next autumn/winter season.
It has medium coverage, lasts all day without getting cakey or oxidising. It blends super fast and super easy and I was just amazed every day how healthy, young and glowy my skin looked. It comes in a glass bottle with a pump and I had to pump it two times to cover all of my face and neck. It has somewhat strong soapy/perfumey scent but it will fade during the day. It's oil-free and has SPF 10.
From all of the foundations I've used in a very long time, this one is a real gem and a keeper :)


No comments:

Post a Comment