Thursday, September 24, 2015

Haul: few things from Germany

I spent last weekend in Germany in the lovely and beautiful city of Hamburg :)
And of course I couldn't walk past their beauty shops and get few things.
I have come to a point where I actually don't NEED anything so this time I was modest with my haul :)
From one of the largest beauty shops called Douglas I got two things from NYX - Jumbo Eye Pencil in Milk which I thought would become handy while doing my MUA work and Butter Gloss Lipgloss in Peaches and Cream. The colour is very bright so it's more suitable for summer but if applied sheer I can get away with it even now during autumn :)
From another shop in Billstedt-Center I finally got my hands on Maybelline Instant Age Rewind concealer in shade 03 Fair. I haven't seen it in our local shops and since half of Youtube raves about it, I had to grab it. Unfortunately my first impressions are not super good but we'll see.
I also thought that trying out Essence Liquid Lipstick in shade 02 Beauty Secret would be interesting plus the shade is spot on for autumn :) 
Veetsin eelmise nädalavahetuse Saksamaal, võluvas linnas Hamburg ning otse loomulikult ei saanud ma kosmeetikapoodidest lihtsalt mööda kõndida :)
Õnneks olen jõudnud punkti, kus mul otseselt midagi VAJA ei ole ja seega olin oma ostudega üsna tagasihoidlik :)
Ilukaupluste ketist Douglas soetasin kaks NYX toodet - Jumbo Eye Pencil lauvärvipliiatsi toonis Milk (5.99€), mida plaanin kasutada oma jumestajatöödes. Butter Gloss huuleläige toonis Peaches and Cream (6.99€) on ere ja suvine läige kuid saan seda ka praegu kanda kui lisan huuletele õhukese kihi värvi.
Billstedt-Center kaubanduskeskusest rabasin kaasa Maybelline Instant Age Rewind peitekreemi toonis 03 Fair (9.99€), mida Youtube'is väga kiidetakse kuid minu esmamuljed pole siiski nii positiivsed kui ootasin :)
Essence Liquid Lipstick vedel huulepulk toonis 02 Beauty Secret (2.49€) tundus põnev ja toon ka sügisele sobiv. Kui mu mälu mind ei peta, siis peaks need ka meil Selverites müügil olema :)

2 comments:

  1. Saan õigesti aru, et oled jumestaja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tere!
      igapäevaelus ma veel täiskohaga jumestaja ei ole, ma olen läbinud mitu koolitust ja teen oma sõbrannadele/tuttavatele vajadusel meiki :)
      õige pea lähen veel ühele koolitusele ja siis võiks juba hakata end ka laiemalt jumestajana "reklaamima" :)
      portfoolio tegemist on seni takistanud kehvake kaamera, mis kohe üldse ei suuda pildil edasi anda kogu minu tööd ja vaeva :)

      Delete