Monday, October 21, 2013

My instagram and a thank you!

Mõnikord on nii, et vaatamata suurele soovile, ei jõua ma nii tihti blogipostitusi teha kui hing ihkab. Siis tulebki appi Instagram, kuhu enamasti jõuab info uutest ja lemmikutest ilutoodetest tihemini. Püüan edaspidi iga lemmiku juurde kirjutada ka lühiarvustuse :)
Kui sa pole veel mu Instagrami külastanud, leiad selle SIIT.

Ühtlasi on käesolev selle blogi 100. postitus! Minu jaoks on see väga suur teetähis, mille eest
SUUR AITÄH 
igale minu blogi/instagrami jälgijale. Iga like ja kommentaar tähendab mu jaoks tõesti palju ja teeb meele alati rõõmsaks!
Tänan, et mul olemas olete!!!! :)

Siin siis valik fotodest, mis on enim minu armsatele Instagrami jälgijatele meeldinud.






Sometimes I'm just too busy to blog as often as I would love to. But I do have these few seconds to snap a photo and post it on my Instagram HERE.
There you can find a lot more pictures of my latest purchases and favourites and I'll also try to write more mini-reviews of these products.

You can see some of the most popular pics above.

This blog post is also my 100th in this blog! To me it's a very important milestone and I want to say a HUGE THANK YOU
to all of my lovely readers and followers! :)
Each "like" and comment both here in this blog and on Instagram truly makes my day!

pic from here

No comments:

Post a Comment