Friday, March 1, 2013

NOTD & e.l.f.

In the end of January e.l.f. had a -48% sale and so I ordered some things (you can see the list of what I ordered above) and received my purchase yesterday (all of it cost me a bit less than 7 €).
I tried all of them and my first impressions are following:
face primer is like any other primer. Since I've had it on for only few hours, I can't say anything specific but for these few hours it has done what it says - smoothes out and mattifies skin and minimizes pores. I like it.
My favourite product was the nail polish set, especially Smoky Brown. To me it's the PERFECT shade. You can see two coats of it on my nails on the photo. Unfortunately the caps of two polishes weren't screwed on properly, so I assume the creamy and thick consistency was because of the drying. Also, I painted my nails last night and it has already chipped by morning.
So my first impressions about these are not that good :(
The biggest fail is the lip plumper. The shade is really humble, you have to apply at least 2 coats for the colour to show at all and it doesn't last. Also the packaging looks really cheap and not that pretty.
Though my first impressions are not that great, I'm not giving up on e.l.f. yet and might order something else during the next sale :)


Jaanuari lõpus tegin e.l.f.-ist -48% kampaania ajal väikese tellimuse. Ma pole kunagi ühtegi e.l.f.-i toodet proovinud, seega olin väga õhinal.
Eile sain siis oma pakikese kätte ja sisu on järgmine:
Mineral Infused Face Primer
Nice&Natural Nail Polish Set (toonid Innocent, Nude, Smoky Brown)
Plumping Lip Glaze toonis Fuchsia Fanatic
Kõik see läks mulle maksma veidi alla 7 euro.
Proovisin kõiki tooteid ja jagan teiega väga esmaseid muljeid.
Primer näole on nagu primer ikka, ei midagi erilist aga kindlasti mitte halb :) Niipalju kui paaritunnise kandmise järel öelda saan, siis see silub nahka, muudab poorid väiksemaks ja näonahk on praegu veel täiesti matt.
Eks kirjutan täpsemalt kui olen saanud seda toodet pikemalt testida :) 
Küünelakid olid minu jaoks selle tellimuse hitt, eriti toon Smoky Brown. Alumisel pildil ongi näha kaks kihti seda lakki, mille peale kandsin ühe kihi Seche Vite pealislakki.
Küünelaki koostis on väga tihke ja kreemjas, piisanuks tegelikult ka ühest kihist kui ma oleksin viitsinud veidi rohkem vaeva näha.
Paraku ei olnud kahe pudeli korgid korralikult peale keeratud ja seetõttu ma kahtlustan, et laki tihke koostis tulenes hoopis sellest, et lakk on veidi kuivanud.
Lakkisin küüsi eile hilisõhtul ning hommikuks on osadel küüntel juba kulumist ja koorumist näha. Pettumus kuigi see pruun toon on minuarvates lihtsalt IMEILUS ja lausa täiuslik :) 
Huuleläike ühes otsas on läbipaistev primer ja teises otsas roosa huuleläige. See toode on paki kõige suurem pettumus, lisaks näeb pakend väga kole ja odav välja. Selleks, et saada korralik toon huultele, tuleb ikka mitu-mitu korda läiget huultele kanda. Tulemus on tagasihoidlik ja väga õrn ning peal ei püsi see ka.
Lisaks on sellel väga mentooline koostis, seega hakkavad huuled korralikult õhetama. Muidugi on see taotluslik, sest huule plumper'ite mõte ongi selles, et tekitatakse väike allergiline reaktsioon, misjärel huuled veidi üles paistetavad.
Kogu juttu kokku võttes: kuigi minu esimene kogemus ei olnud just üdini positiivne, pole ma e.l.f.-i veel maha kandnud ning ilmselt siiski proovin midagi veel nende valikust :)

2 comments:

  1. Mul ka see primer, aga millegipärast on see mul seisma jäänud, peaks vist ka seda kasutama hakkama lõpuks. e.l.f. küünelakkidega mul suhteliselt halb kogemus, minu arust jäävadki need paksud ja kuivavad väga väga kaua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. küünelakk oli tõesti jube, see ei püsinud isegi ühte päeva :( hästi kurb olen tegelikult, sest pildil olev värv meeldib mulle niiiiiiiiiii väga :)

      Delete