Monday, March 4, 2013

Lavera Basis Sensitiv

Kirjutasin siin oma tärkavast huvist loodusliku kosmeetika/kehahoolduse vastu ning kohe järgmisel päeval suundusin Looduspere poodi, et leida niisutav kehakreem, mis aitaks mul võidelda ekstreemse nahakuivusega kehal. Ühtlasi tahtsin sellist kreemi, mida saaksin ka oma 5-aastasele julgelt peale määrida.
Koostöös müüjaga valisin prooviks Lavera Basis Sensitiv hoolduspiima öko-jojoba ja sheavõiga.
Hind oli minu mäletamist mööda kuskil 7-8 euro vahel.
Olen seda nüüd mõned päevad kasutanud ja mulle tõesti meeldib. Kõigepealt lõhn, mis mulle meenutab miskipärast lagritsat. Kuna ma olen üsna kehv kehakreemitaja, siis minu jaoks on oluline, et toode lõhnaks mõnusalt ning kutsuks kasutama. Kreemil on üsna tihke ja rasvane koostis, mistõttu nahka imendumine võtab veidi aega. Tegemist on ka väga hea niisutajaga, kui tunned, et su nahk kuivuses kiheleb, on see kreem nagu pehme pai su kehale.
Üritasin pildistada ka koostisosade nimekirja, seega, kes rohkem huvi tunneb, saab täpsemalt uurida. Kreemis leidub ohtralt erinevaid õlisid ning ekstrakte ning minu silm ei leidnud koostisosades ka midagi kahjulikku :)

As I wrote here I am starting to get to know products that are more natural and so healthier for my skin. The first product I purchased was Lavera Basis Senisitiv body milk with eco jojoba and shea butter.
This is a very creamy and rich body milk which moisturizes my skin intensively. It takes a bit longer to sink in but if you suffer from a very dry skin then this cream relieves that itchy feeling instantly.
It smells really yummy and what I also love about it, is that I can use it on my 5-year-old too :)
If you are interested in ingredients, you can read about it on the photo. This cream is rich in different oils and extracts and I didn't notice any harmful stuff in it :)

No comments:

Post a Comment