Wednesday, March 6, 2013

Viimased ostud / Latest haul

Jagan teiega oma viimaseid oste, neid pole küll palju kuid mõned asjad on minu jaoks nii uued, et katsetamist jätkub pikemaks.

Kõigepealt käisin läbi Kaubamaja loodusliku kosmeetika letist ja kuna ühtegi teist konsultanti peale Dr. Hauschka oma ei paistnud, küsisin temalt tooteid, mis minu probleeme lahendaks. Valituks osutusid Puhastav savimask (10g, millest peaks jaguma kaheks kasutuskorraks) ja Sidruni-Sidrunheina kehaõli (10ml, millest ilmselt jätkub üheks kasutuskorraks). Mõelmad tooted on testersuuruses ja maksid vastavalt 2,40 € ja 2,10 €. Ma ei tea, kas ma olen ainus, kuid minu arvates on ikka üsna veider testrite eest raha küsida. Kui olen tooted ära proovinud, annan teada, mis neist arvan :)
Oriflame'ist tellisin kolm asja - Nature Secrets puhastav kätegeel teepuu ja mandariiniga (2,99 €), sest minu praegune desinfitseerija haiseb nii kohutavalt, et ma ei taha seda kasutada;
Kohl Pencil silmapliiatsi toonis Nude (3,69 €). Koostiselt pehme ja kreemjas ja peal püsib ka üsna hästi. Minu jaoks on veidi võõrastav veejoonele nahavärvi pliiatsit kanda kuid eks iga asi vajab harjumist :)
Very Me Night Fever silmapliiatsi toonis Silver Glow (2,89 €). Pole seda veel proovinud kuid tellisin just puhkudeks kui tahan veidi efektsemat silmameiki teha :)
Maximast soetasin Syoss Anti-Grease kuivšampooni hinnaga 4,55 €. See on tõeliselt hea ja võimaldas mul 4 päeva ilma juukseid pesemata ringi kõndida. Ilmselt sain ma praakpudeli, sest peale 3-kordset kasutamist jooksis pudel tootest tühjaks. Kuigi see on tõesti hea, siis ma ei tea, kas julgen veel seda ostma minna, ei tahaks järgmise viieka eest saada vahendit kasutada max 3 korda.
Solarisest soetasin endale Lumene Natural Code Smile Booster huulepulga toonis 6 Crystal Rose. Tegemist väga ilusa roosiroosaga, milles tibake sädelust. Koostiselt üsna kreemjas ja peal püsib ka enam-vähem. Hind 5,02 €.


Since my makeup-no-buy month of February has passed, I purchased some new stuff to try out.
First I got myself Dr. Hauschka Cleansing Clay Mask  and Lemon Lemongrass Body Oil in sample sizes. Will keep you posted how I like them after I've tried them out :)
From Oriflame I got a new Nature Secrets anti-bacterial hand gel with tea tree and mandarin because I can't stand the smell of the one I have in my bag at the moment, Kohl Pencil  in Nude and Very Me Night Fever eye pencil in Silver Glow. The nude kohl is creamy and soft and stays put almost all day. Other purchases I haven't tried out yet :)
I also got myself a new dry shampoo Syoss Anti-Grease, which is great! I could go without washing my hair for 4 days!!! Unfortunately I got a defected bottle so after using it for 3 times it ran empty.
I also got myself a new lipstick from Lumene. I haven't had Lumene lipsticks in 10 years I guess :)
So this Lumene Natural Code Smile Booster in 6 Crystal Rose is a very lovely rosy pink with a little shimmer in it. It's quite creamy and stays on quite a while.

7 comments:

  1. Olen kasutanud Syoss kuivšampoone ning neid jätkub ainult 3-5 korraks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tõesti? kohutavalt kahju, sest see oli minu jaoks tõeliselt hea leid... kahju :(
      ei tea, milline kuivšampoon sama hea tulemuse annaks?

      Delete
  2. Nõustun sinuga, ka minu arvates on natuke veider testrite eest raha küsida, aga tänapäeval küsitakse juba iga liigutuse eest raha. :(
    Ma ise küll ei ole Syoss kuivšhampoone proovinud, aga mulle näiteks väga meeldivad Batiste kuivšhampoonid. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma usun, et mingi hetk muutub see ka Eestis sama tavaliseks kui mujal maailmas, kus ei anta testreid mitte ainult ostuga kaasa vaid antakse tasuta lihtsalt selleks, et saaksid kodus proovida :)
      teisest küljest, kuna Dr. Hauschka tooted on üsna kallid, siis ma pigem tõesti maksan selle testri eest kui ostan hingehinnaga täissuuruses pudeli ja see näiteks mulle ei sobi/meeldi...

      Delete
  3. Nõus, testrite eest raha küsida ON veider.

    ReplyDelete