Thursday, February 28, 2013

Põhjatu käekott / What's in my bag

Ka mina olen üks neist, kes poolt elu endaga kaasas tassib :)
Talvisel ajal on mul põhiliselt kasutuses kaks käekotti - must DKNY ja tumelilla Hakei kott.
Must käekott mahutab veidi vähem, mistõttu pean rohkem läbi mõtlema, mida kaasas kannan, seevastu tumelilla Hakei kott on tõesti põhjatu, võimaldades seega veelgi suuremat varandust kaasa vedada :D


Kaevume siis sellesse, mis mul igapäevaselt käekotis peitub:
1) iPad, rahakott, kalendermärkmik, Canon Ixus 105 fotokas (roosas kotikeses), telefon ja kõrvaklapid
2) prillid, läätsed, silmatilgad, mustas kotikeses töötõend, kabineti võtmed ja mälupulgad, valuvaigistid (migreenikuna ei välju ma kunagi kodust ilma, et mul oleks peavalurohud kaasas) käte desinfitseerija, salvrätid ja pastakas
3) meigikott, mille sisust kirjutasin siin, Elisabeth Ardeni 8 tunni kreem, millest kirjutasin pikemalt siin, Tigi Bed Head Sugar Dust (mille asemel võib olla minisuuruses juukselakk või kuivšampoon), lõhnaõli (hetkel kannan kaasas Ralph Lauren'it), The Body Shopi minisuuruses mango kehavõi, mis on mul kätekreemi asendaja, sest süda ei lubanud tervet potsikut kreemi lihtsalt ära visata, kamm ja veel mõni huulepulk või kaks... või kolm :D


So, this is what I carry with me every day. During winter it's either the black DKNY or the plum-coloroured Hakei handbag:
1) iPad, wallet, notebook, phone, headphones and my Canon Ixus 105 camera in the pink bag
2) glasses, contacts, eyedrops, in the black bag - my work permit, keys to my office and USBs, a pen, painkillers (I often have migraines so I never leave home without), hand sanitizer and tissues
3) my makeup bag (I wrote about it here), Elisabeth Arden 8 hour skin protectant (review here), Tigi Bed Head Sugar Dust (or a hairspray or dry shampoo), a perfume (at the moment it's Ralph Lauren), a comb, The Body Shop Mango Body Butter as a hand cream and some random lipstick or two... maybe three of them :)

1 comment: