Friday, September 26, 2014

L'Oreal True Match Mineral Foundation

In one of my recent posts I mentioned that I am currently obsessed with mineral powder foundation.
As you can see from the picture, mine is well used and loved and I'm almost out of it :)
I am talking about L'Oreal True Match Minerals Foundation (mine is French and is called Accord Parfait Mineral which I suppose is the old packaging and in US they call it True Match Naturale Mineral Foundation).
It comes in a rather chunky pot with a brush. First of all, I don't like the included brush and never use it unless in emergency situation. It does it's job but is a bit too harsh on my skin. Also, the big pot and the messiness is not very travel friendly in my opinion.
But that's about all the negative things I have to say about the foundation :)
 
I love this mineral foundation because it's very easy and fast to apply, it has almost full coverage, doesn't cake, crease or oxidise, leaves my combination skin nice and matte for a long time, looks beautiful on the skin during the day, hasn't broken me out or irritated my skin and is unscented.
I apply it with my Sephora kabuki #50 brush and you can see on the picture below how little I need to cover all of my face and neck.
I have it in shade 4 Golden Beige which suits me just fine at the moment but I suppose I have to get a lighter shade for the winter.
Also, a big bonus is that this mineral foundation is made 95% from minerals with no perfume or preservatives and has SPF15 in it.
So, if you've tired of finding a perfect liquid foundation or just want to experiment, I suggest you check this one out because honestly, I am loving it!
:)(:
 
 
Ühes hiljutises postituses rääkisin, et olen vaimustunud mineraalsest meigipõhjast ning nagu pildilt ka näha, on minu potsik peaaegu tühi ning korralikult vatti saanud :)
Tegemist on L'Oreal True Match Mineraalidega puudriga (minu eksemplar on ilmselt vanas pakendis ja prantsuse keelse nimega Accord Parfait Mineral), mis minul on toonis 4 Golden Beige.
Potsik on üsna kopsakas ja kaasas on ka puudri pealekandmiseks mõeldud pintsel. Minu jaoks on see pintsel veidi liiga kare ja ma üldiselt väldin selle kasutamist. Samuti on tolmpuudriga toimetamine ka veidi räpakas aga see on ka põhimõtteliselt kõik, mida ma saan puudri kohta negatiivset öelda :)
 
Mulle meeldib seda puudrit meigipõhjana kasutada, sest seda on mugav ja kiire peale kanda, sel on peaaegu täiskatvus, see ei kogune vagudesse ega muuda päeva jooksul värvi (ei oksüdeeru), muudab mu kombineeritud tüüpi naha matiks väga pikaks ajaks, on nahal ilus ka õhtul, pole mu nahka ärritanud ega tekitanud punne ning on lõhnatu.
Mineraalpuudri pealekandmiseks kasutan Sephora kabuki #50 pintslit ning alumisel fotol on näha kogust, millest jätkub kogu näo ja kaela katmiseks. 
Hetkel sobib toon 4 Golden Beige mulle hästi kuid kahtlustan, et talveks tuleks tooni või kahe võrra heledam puuder soetada.
Suureks plussiks antud toote juures on asjaolu, et see on 95% ulatuses looduslikest mineraalidest koosnev, ei sisalda lõhna- ega säilitusaineid ning sel on SPF15.
Seega, kui oled uue meigipõhja otsinguil või tahad lihtsalt proovida midagi uut ja teistsugust, julgen True Match Mineraalidega puudrit kindlasti soovitada, sest ma ise lausa armastan seda!
:)(:


4 comments:

  1. See toode läheb nüüd mu "tahan proovida" järjekorda :)

    ReplyDelete
  2. vahva! kindlasti sobib kui sul on normaalne kuni rasune nahk.... kuiva naha omanikele ma vist 100% soovitada ei julgeks :)

    ReplyDelete
  3. Kui Sul pole tundlik nahk (tundub, et pole, sest L'Oreali oma sisaldab ka vismutoksükloriidi), võid vabalt e.l.f.'i oma ka proovida - kuigi tollel on mu meelest pigem selline kerge kuni keskmine katvus.
    BB-kreemid ja mineraalpuudrid on päris hea kooslus - kumbki üksi suurt ei kata aga kokku saab neist väga kena loomuliku tulemuse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. õnneks mul pole tõesti kuigi tihti juhtunud, et mõni kosmeetikatoode nahka ärritaks :)
      BB kreemi olen samuti selle puudri all kasutanud, hetkel on kasutuses Kiehl'si oma ja koos toimisid need päris kenasti :)

      Delete