Thursday, August 21, 2014

Empties #13

Though I have a few more products that'll be emptied within maybe two to three days, I just so desperately wanted to get all the clutter out, so here's what I'm throwing into the bin and what I think about them :)

Hair and body
Paul Mitchell Clarifying Shampoo Two - this is supposed to be a deep cleansing shampoo. Yes, it did wash my hair squeaky clean but I didn't notice that my hair stayed clean or fresh longer than usual. Since it's the first deep cleansing shampoo I've tried, I have nothing to compare it to, yet :) But I looooooooooved the fresh citrusy scent it had. Revived me so well in the mornings :)
Oriflame HairX Pure Balance Shampoo for oily hair with tea tree oil - I've never tried Oriflame's haircare stuff and unfortunately I can't say that this one was anything special. It's just a basic shampoo that washed my hair clean but didn't leave them clean any longer than usual. Not going to repurchase :)
Girlz Only Dawn 'til Dusk Dry Shampoo - it's was quite okay and very affordable but since I tried dry shampoos that are more effective and give a lot more volume, I'm not going to repurchase.
Oriflame HairX Volume Boost Dry Shampoo - it just did nothing except leave my hair with white residue all over. This bottle is actually full but I know I'm not going to use it anyway and suggest you don't waste your money on this one :)
Avon Naturals Juicy Moisture Cherry Blossom Shower Gel - this body wash actually smells better in the bottle. When I used it, it had this cheap chemical scent to it and it didn't moisturise my skin practically at all. It took me ages to finish it because I just didn't like it and I'm happy it's finally finished. Not going to repurchase :)
Other
Vichy Eau Thermale - it's a mineral infused thermal water in a spray bottle. I loved having it with me on flights and on extremely hot summer days. Will definitely repurchase this one or a similar product very soon :)
Giorgio Armani Acqua di Gioia - oh, I just loooooove this perfume. It's one of my Top 5 scents in the world and I'm happy I already have a new bottle :) It actually makes me anxious if I don't have a back up of my favourite perfume at all times :)

And don't forget, there are only 5 days left to enter my BIRTHDAY GIVEAWAY!
:)(:


Kuigi mul on päris mitu toodet, mis kohe-kohe otsa lõppevad, tahtsin ma lihtsalt neist tühjadest pudelitest kiiremini lahti saada :) See võib isegi tunduda veidi pentsik aga mulle meeldib kui ma olen tooted lõpuni tühjaks kasutanud. See teeb rõõmsaks, et ma pole raha lihtsalt tuulde loopinud :)

Juuksed ja keha
Paul Mitchell Clarifying Shampoo Two - esimene sügavpuhastav šampoon, mida kasutanud olen. See pesi mu juuksed kriuksuvalt puhtaks kuid ei pikendanud juuste pesemise vahelist aega. Nagu öeldud, oli see mu esimene kogemus seda tüüpi šampoonidega, seega ei oska ma seda millegagi veel võrrelda. Lõhnas see šampoon väga värskelt ja tsitruseliselt, mis mind hommikuti mõnusalt virgutas :)
Oriflame HairX Pure Balance Shampoo teepuuõliga šampoon rasustele juustele - ma pole varem Oriflame'i juuksehooldustooteid proovinud ning kahjuks ei saa öelda, et see šampoon oma headusega oleks mind jalust rabanud. Täiesti tavaline šampoon, mis pesi juuksed puhtaks aga ei hoidnud neid kuidagi kauem rasuseks minemise eest. Ei osta rohkem :)
Girlz Only Dawn 'til Dusk Dry Shampoo - täiesti tavaline kuivšampoon, mis tegi oma töö ära aga mingit vau efekti ei tekitanud. Väga soodsa hinnaga kuid kuna olen leidnud teisi kuivšampoone, mis teevad töö efektiivsemalt ära ning lisaks annavad rohkelt kohevust, siis seda enam ei osta :)
Oriflame HairX Volume Boost Dry Shampoo - see kuivšampoon ei saanud oma ülesandega ikka üldse hakkama. Jättis juuksed ainult valget pulbrit täis ja kogu lugu. Kuigi see pudel on veel täis, viskan selle ikkagi minema, sest ma lihtsalt tean, et kasutama ma seda ei hakka. Ja ei soovita ka teil oma raha raista :)
Avon Naturals Juicy Moisture Cherry Blossom Shower Gel - see dušigeel lõhnab pudelis hoopis paremini kui kasutamise ajal. Duši all tundus selle lõhn kuidagi võlts, keemiline ja odav. Ka ei niisutanud see geel mu nahka kuigi nimetus justkui lubab seda teha. Ei osta enam :)
Muu
Vichy Eau Thermale - mineraalidega rikastatud termaalvesi pihustiga pudelis. See oli minu truu kaaslane lennureiside ajal ning kuumadel suvedel. Kindlasti soetan kas selle või sarnase toote üsna pea :)
Giorgio Armani Acqua di Gioia - ma jumaldan seda parfüümi! See kuulub ka mu Top 5 parfüümide hulka ning mul on hea meel, et uus pudel juba olemas on. Tõele au andes - ma muutun isegi veidi ärevaks kui mul pole varupudelit oma lemmiklõhnast alati olemas :)

Ära unusta, et jäänud on veel vaid viis päeva SÜNNIPÄEVA KINGILOOSIST osa võtta!
:)(:

1 comment: