Thursday, May 29, 2014

Oriflame haul... / Ostud Oriflame'ist...

Eestikeelne tekst allpool.

I ordered quite a lot of products from Oriflame recently :) 
I actually love and have been using some of their products for years but it has been mostly makeup.
This time I wanted to try some hair products which I've never tried from Oriflame before and just some stuff that seemed interesting.

So, here they are with my first impressions :)
Optimals Foaming Gel for normal/combination skin - this face cleanser is really nice. It foams well and removes almost all of the makeup. Also, though it says to avoid eye area, it doesn't sting or irritate my eyes. I have yet to find out if it breaks me out or the effect it has on my skin but my first impressions are good :)
HairX Volume Boost Dry Shampoo - it does NOTHING! Honestly - nothing except for making my hair smell nice. I will try to use it some more to truly find out if it is as useless as I found after using it once, so I will get back to you on that.
HairX Pure Balance Shampoo for oily hair - well, it's just a regular shampoo that smells really fresh and nice. It doesn't keep my hair clean for more than a day, so I will use it maybe on weekends or so but so far it seems like nothing special.
Milk & Honey Gold Conditioner for shiny & nourished hair - it smells soooooooooo nice, like all of the products from this range! It's an okay conditioner that detangles my hair quite well. I've used it for a few times so I can't really say more than it's just okay.
Sun Zone Self-tanning Body Mist - this is a hit!!! It's a spray bottle and the mist is very fine. If you rub it in properly you will get a nice tan after half a day. It doesn't have the yucky self-tanner smell and the tan is a nice shade, not orange at all :) This will definitely be my helper this summer :)
Discover Sicilian Dream Liquid Hand Soap - well, you always need a soap in the house and I like a bottle with a pump. It smells fresh and citrusy and you need less than half a pump.
Conceal Kit - it has a green cream concealer for anti-redness, a brown contouring cream and a yellow concealer for covering dark under-eye area. I've used the green one on my red spots - not really working out :D and the yellow concealer for my dark circles. It's really concentrated and so far I'm quite impressed :)


Hiljuti tellisin hulga tooteid Oriflame'ist. Mul on oma kindlad lemmikud, mida olen juba aastaid kasutanud ning enamjaolt olen tellinud kosmeetikatooteid.
Sel korral tahtsin proovida juuksehooldust ning veel mõnda huvipakkuvat toodet :)

Olen iga toodet mõne korra kasutanud ning mu esmamulje on siin :)
Optimals Foaming Gel näopuhastusvaht normaalsele/segatüüpi nahale - see vahutab nii mõnusalt ja eemaldab pea kogu meigi. Kuigi pakendil on kiri, et hoiduda tuleks silmaümbruse piirkonnast, pole see siiski mu silmi ärritanud. Proovin seda puhastusvahtu nüüd mõnda aega, et aru saada, kas see mu nahale tõesti sobib kuid esmamulje on väga hea :)
HairX Volume Boost Dry Shampoo kuivšampoon - see lihtsalt ei tee mitte midagi! Juuksed lõhnavad küll hästi aga seni pole ma veel mitte mingisugust efekti näinud. 
HairX Pure Balance šampoon rasustele juustele - imehästi ja virgutavalt lõhnav täiesti tavaline šampoon, mis millegi erilisega silma ei paista. Ka ei hoia see mu juukseid puhtana rohkem kui ühe päeva. Nädalalõppudel võib kasutada küll :)
Milk & Honey Gold juuksepalsam - nagu kõik selle sarja tooted, lõhnab see lihtsalt imeliselt! See on täitsa korralik palsam, mis teeb juuksed kergesti kammitavaks. Kas sel ka mingit lisaefekti on, saan teada peale pikemat katsetamist :)
Sun Zone Self-tanning Body Mist isepäevitav kehasprei - hitt-toode! Pihustub piisavalt peenelt ja korraga täpselt parajalt, ei lõhna tüüpilise isepruunistaja järele ja kui see hoolikalt sisse hõõruda, on poole päeva pärast kena jume nahal. Sellest saab kindlasti minu selle suve truu kaaslane:)
Discover Sicilian Dream Liquid Hand Soap vedelseep - seepi on ju ikka majapidamises vaja. Pumbaga pudel on väga mugav ja korraga kulub ainult väike tilk. Lõhnab tsitruseliselt ja värskelt.
Conceal Kit peitekreemide komplekt - roheline kreem katab punetuse, pruun kreem on mõeldud kontuurimiseks ning kollane tumedate silmaaluste peitmiseks. Rohelist kreemi kasutasin korra punastel punnidel aga ei jäänud tulemusega esialgu rahule. Küll aga on kollane korrektor vägagi tugeva pigmendiga ning peitis mu tumesinised silmaalused päris kenasti ära. Seda osa kasutan kindlasti hea meelega edasi :) 

No comments:

Post a Comment