Sunday, March 23, 2014

Urban Decay Naked3

Nii kui uudis Urban Decay Naked3 lauvärvipaletist minu postkasti saabus, teadsin, et pean selle saama.
Ja paar kuur pärast toote turule jõudmist see ilus karp mu valdusesse ka jõudis. Lausa Londonist.
Ma arvan, et minu blogi lugejate seas ei ole kedagi, kes ei teaks, et UD lauvärvid on ülimalt kvaliteetsed - väga pigmendirikkad, ülilihtsad hajutada ning toonivalik võtab silme eest täiesti kirjuks.
Kui üldse millegi üle nuriseda, siis enamasti ei meeldi mulle UD palettide kujundus.
Naked seeria on õnneks selles osas erand :)


Ilusasse karpi on pakendatud metallist palett, milles 12 roosa alatooniga lauvärvi. Paletis on kahepoolne Crease & Shadow pintsel ning 4 lauvärvi aluskreemi tooni, millest igaüht peaks jätkuma umbes nädalaks.
Kõige rohkem olen sellest paletist kasutanud toone Burnout, Liar ja Mugshot.

Toonid on selles paletis lihtsalt võrratud ja pole ime, et haaran nende järele pea igapäevaselt :)
Paletis on kolm matti (vasakpoolne pilt) ja kolm sädelevat metalliktooni (parempoolne pilt).
left pic from l-r: Strange, Limit, Nooner. right pic from l-r: Dust, Buzz, Trick
Paletis peidavad end ka kuus imelist pärlja lõpptulemusega tooni.
left pic from l-r: Burnout, Liar, Factory. right pic from l-r: Mugshot, Darkside, Blackheart.
As soon as the news about Urban Decay Naked3 palette came out, I knew I had to get it.
It comes in a lovely metal container, has 12 gorgeous rose-hued neutrals in it, a double-ended Crease & Shadow brush plus four eye-primer samples that each holds about week's worth of product.

The palette has 3 matte, 3 glimmering metallics and 6 gorgeous pearl shades.
I just love UD shadows - the quality is amazing. They are very pigmented, easy to blend and they stay on forever :) My most used shades are Burnout, Liar and Mugshot.

3 comments: