Sunday, January 20, 2013

The Body Shop experience

This is quite a long post about my experience with The Body Shop products. Can't say that I'm a fan of this brand mostly because I've used only some of their products but they do have some real gems :)

For the face:
1) Nutriganics Foaming Facial Wash - I'm using it at the moment and I really like it. It cleanses my face from most of the makeup, doesn't dry out my skin and if it wouldn't cost that much here I would probably repurchase.
2) Cucumber Cleansing Milk - it cleaned my face well, didn't dry out my skin and had a nice fresh scent. Since I got it during the sale for 3 euros and originally it costs 4 times more, I would repurchase only during the next sale ;)
3) Nutriganics Smoothing Day Cream - it is nice and light and I used up all of it. Didn't notice any smoothing effect though :) Not going to repurchase because I would probably spend as much or tiny bit more on some high-end cream.
4) Nutriganics Smoothing Night Cream - it's a bit thicker than the day cream but I never used it up. Mostly because I'm lazy putting on night creams. Would not repurchase for the same reason as mentiond above :)


Sellest tuleb üks pikem postitus minu kogemusest The Body Shop toodetega. Katsun kirjeldada lühidalt ja konkreetselt :) Ei saaks öelda, et ma olen selle brändi fänn, seda kindlasti seetõttu, et olen proovinud üsna vähe tooteid aga mõni neist on olnud tõesti suurepärane :)

Näohooldusest:
1) Nutriganics Foaming Facial Wash ehk näopesuvaht (hind 13.80 €) - kasutan seda hetkel meigi mahapesemiseks. See peseb maha suurema osa meigist ja mu nahk ei kisu pärast pesu eriti. Seega on see üks täiesti korralik toode ja kui ta ei maksaks nii palju, ma isegi ostaks seda veel :)
2) Cucumber Cleansing Milk ehk näopuhastuspiim kurgiga (hetkel Eesti TBS lehelt seda ei leidnud kuid puhastuspiimade hind on neil 12.20 €) - ostsin selle puhastuspiima suvise sooduskampaania ajal 3 euroga. Puhastas korralikult, ei kuivatanud nahka, lõhnas mõnusalt värskelt. Miinuseks originaalhind ja ebamugav pakend.
3) Nutriganics Smoothing Day Cream ehk siluv päevakreem (21.50 €) - mõnusalt kerge koostisega päevakreem, mille kasutasin ära viimse piisani. Ma küll ei täheldanud sellel mingit siluvat efekti ning just hinna tõttu ma seda enam ei ostaks.
4) Nutriganics Smoothing Night Cream ehk siluv öökreem (23.50 €) - veidi paksema koostisega öökreem. Siluvat efekti ei täheldanud ka sellel ning osalt oma laiskusest korralikult öökreemi mitte kasutada, ei kasutanud ma seda kreemi lõpuni ning viskasin ära säilivusaja ületamise tõttu. Ka selle hind on röögatu, mistõttu ma seda rohkem ei ostaks :)

For the body:
1) Shea Body Scrub - my Holy Grail body scrub!!! I've used up two and will definately repurchase. The best scrub I have ever used.
2) Ginger Sparkle Body Polish - it smells really good, gets you squeeky clean but it definately isn't a scrub. Will not repurchase.
3) Coconut Milk Body Lotion - I am using it at the momnet and I've used up 2/3 of it. It takes really long time to absorbe in my skin which is really annoying. I like the packaging though - the spray bottle is really comfortable to use and it smells lovely. Will not repurchase.
4) Mango Body Butter - there's just something utterly wrong with TBS body creams and my skin. This body butter just never absorbed. I used it in the evening and in the morning my skin was still all sticky. The scent is amazing but I will definitely stay away from these body butters :)

Kehahooldusest:
1) Shea Body Scrub ehk kehakoorija (17.50 €) - ma ei saa selleta enam elada!!! See on parim ja tõhusaim kehakoorija, mida ma eales proovinud olen. Minu Püha Graal :)
2) Ginger Sparkle Body Polish ehk kooriv dušigeel (hetkel Eesti TBS lehelt seda ei leidnud kuid sarnased tooted maksavad 14.50 €) - lõhnab mõnusalt ja puhtaks peseb. Aga ei koori. Nii et uuesti ma seda ostma ei hakka :)
3) Coconut Milk Body Lotion ehk ihupiim (14.50 €) - kasutan seda hetkel ja kolmandik on veel järel. Aga ma ei kasuta seda sellepärast, et mulle nii hirmsasti meeldiks vaid seetõttu, et andsin endale lubaduse soetatud tooted lõpuni kasutada. Ma ei tea, mis värk on TBS kehahooldustoodetega aga mulle need ei sobi. Selle ihupiima nahka imendumine võtab tõsiselt mitu tundi. Siiski meeldib mulle pakend - pihustiga pudelit on väga mugav kasutada ja lõhn on ka hästi mõnus.
4) Mango Body Butter ehk kehavõi (13.90 €) - täielik pettumus. See lihtsalt ei imendunud mitte iial. Kandsin õhtul peale ja veel hommikulgi kogu keha kleepus. Lõhn on fantastiline kui toode minu jaoks lihtsalt õudukas.

Thanks for reading until the very end :)
Aitäh, et lõpuni jaksasid lugeda :)

No comments:

Post a Comment