Saturday, January 19, 2013

Clinique Bottom Lash Mascara

I don't use Clinique Bottom Lash mascara every day but I am always pleased with the result after applying it. The teeny-tiny brush helps to cover your lower lashes with mascara perfectly and it is really a long-wearing one that stays put as it promises.
If I'm not wearing a liner and put on a neutral light eyeshadow I also apply this mascara on the roots of my upper lashes. It gives them a nice full effect.
I really love this mascara and I think it is essential to create a flawless makeup
:)

pic from here
Ma ei kasuta Clinique Bottom Lash ripsmetušši igapäevaselt kuid need korrad kui olen seda kasutanud, olen jäänud väga rahule. Alumiste ripsmete värvimiseks sobib ülipisike harjake ideaalselt. 
Nagu karbil kirjas, on see tõesti kauakestev ning ei määri silmaaluseid.
Kui ma ei kasuta lainerit ja kannan vaid heledat lauvärvi, siis on selle ripsmetušiga ülimugav ka ülemiste ripsmete juuri värvida ilma, et kogu lau täis mäkerdaks ning selliselt tekib ka tihedate vasikaripsmete efekt :)
Olen selle ripsmetušiga väga rahul ja ideaalse meigi saavutamiseks on see asendamatu 
:)

1 comment: