Sunday, August 30, 2015

Wishlist: MAC

I have never been a big fan of MAC products because I've tried only four products from this brand before - brush cleanser, paint pot in Soft Ochre, Select SPF 15 Foundation and Select Moisturecover Concealer.
I didn't like Soft Ochre as an eyeshadow primer as much as other similar products and I traded my foundation and concealer for a Chanel foundation with a friend because they didn't perform as good as I'd hoped for.

Clearly four products is not enough to make a conclusion and there are still some of the things I will soon go to check out at our local MAC counter :)

Loose pigment in shade Melon - this product has been in my wish list once before and numerous Youtube tutorials I've watched make me even more curious to see if it's as gorgeous in real life as it is in the videos. Although I find loose pigments very messy, this one's been haunting me for far too long to just give up :)
Retro Matte lipstick in Relentlessly Red - another item I discovered via Youtube. It seems to be more on the pinkier side of red that usually suits me very well :)
Prep + Prime Fix + - all kinds of makeup setting sprays and face mists seem to be my next obsession so of course this cult favourite made it to the list :)
Brush Cleanser - it is by far the best product I've used among all to clean my makeup brushes. I have used up two bottles of it so far. Also, this product is very good value for money which will last you a very long time :)

Have you tried any of these products?
Do you have a favourite MAC product you'd strongly suggest?
:)(:


Mul on brändiga MAC alati olnud vastakad tunded. Suurem osa ilumaailmast kummardab selle poole kuid minu kogemused pole alati olnud just jalustrabavad. Seni olen proovinud nende pintslipuhastajat, paint pot'i toonis Soft Ochre, Select SPF 15 jumestuskreemi ja Select Moisturecover peitekreemi. Soft Ochre'it kiidetakse kui ülihead lauvärvi aluskreemi - minu jaoks aga pole see parem kui teised selletaolised tooted. Select jumestuskreemi ja peitekreemi vahetasin sõbranna Chanel jumestuskreemi vastu, sest need lihtsalt ei vastanud mu ootustele.
Loomulikult pole neli proovitud toodet põhjuseks kogu MAC'i toodang maha kanda ning ilufanaatikuna on mulle aja jooksul mitu toodet silma jäänud. Seega võib üsna pea mind Tallinna Kaubamaja MAC'i letis luuramas näha :)

Pigment toonis Melon - see toode on ka kord varem minu soovide nimekirjas olnud ning arvukad Youtube meigiõpetused pole uudishimu selle vastu vähendanud. Kuigi nn pulberlauvärvid on minu jaoks üsna ebamugavad, on Melon mind liiga kaua kummitanud, et lihtsalt käega lüüa :)
Retro Matte huulepulk toonis Relentlessly Red - järjekordne toode, mille avastasin "tänu" YT videotele. See tundub olema roosaka alatooniga punane, mis üldjuhul mulle sobib :)
Prep + Prime Fix + - igasugused meigikinnitus- ja näospreid on minu viimase aja kinnisideed, seega ülimalt kiidetud Fix + on kindlasti toode, mida tahaksin proovida. Sisaldades ohtralt kasulikke toimeaineid sobib see nii näonaha niisutamiseks kui värskendamiseks. Ühtlasi kui oled liiga palju kosmeetikat näole kuhjanud, aitab see sprei meigil nahka sulanduda ja selle kaunilt kumavaks muuta :)
Pintslipuhastaja - seda olen juba kaks pudelit ära kasutanud ja kõigist meigipintslite puhastusvahenditest, mida kasutanud olen, on see kõige efektiivsem. Ühtlasi on hinna ja kvaliteedi suhe vägagi paigas ning sellest pudelist jagub väga pikaks ajaks :)

Kas oled mõnda neist toodetest proovinud?
Kas sinu meigiarsenali hulgas on mõni MAC'i toode, mida kindlasti julgeksid soovitada?
:)(:

No comments:

Post a Comment