Thursday, May 7, 2015

Shopping list #2

One of our local supermarket has a huge sale on beauty products and here's what I'm going to buy :)

Lumene Moisturizing & Illuminating and/or Matifying & Pore Minimizing primer
Lumene Longwear Blur Foundation
Maybelline BROWdrama Sculpting Brow Mascara
Colgate MaxWhite One Optic toothpaste
Gilette Venus Snap razor

Have you tried any of these products?
Are they any good?
:)(:
 
pildid skännitud Selveri Ilulaada kataloogist
Selveris on jällegi käimas Ilulaat ning haarasin täna toiduoste tehes nende kataloogi kaasa, et rahulikult tassi tee kõrval koostada oma järgmine rahakotti laastav ostunimekiri :)
Õnneks on Ilulaadal hinnad soodsamad kui muidu, seega väga suurt eelarveauku ma ei planeeri ning piirdun vaid toodetega mida vajan/olen pikka aega proovida tahtnud :)

Lumene on välja tulnud uute meigialuskreemidega - niisutav ja sära andev ning matistav ja poore kahandav. Ma pole veel otsustanud, kas soetan vaid matistava või mõlemad. Lumene lauvärvi aluskreeme kiidetakse samuti väga :)
Samuti on hea hinnaga saadaval uus Longwear Blur jumestuskreem, mis pakub mulle samuti palju huvi :)

Maybelline'il on samuti uudistooteid kuhjaga turule tulnud ning nende Browdrama modelleerivat kulmugeeli olen pikalt oodanud. Nüüd saan selle taskukohase hinnaga ära proovida :)

Colgate MaxWhite One Optic hambapastat kiidetakse palju ning valgemaid hambaid tahavad vist kõik inimesed, nii ka mina :)

Gilette Venus tuli mõnda aega tagasi välja Snap raseerijaga, mis on väike ning mida saab kaasasoleva karbikesega mugavalt endaga reisile kaasa võtta. Ainus ost siit nimekirjast, mis on tõesti praktilise väärtusega :D

Kas oled mõnda neist toodetest proovinud?
Kas lähed ka Selverisse kraami kokku ostma?

:)(:

*p.s. ei ole sponsoreeritud postitus


3 comments:

  1. Ma ei teadnudki, et ilulaat on Selveris. Pole ammu sinna sattunud. Ehk hüppan läbi ja vaatan üle, mis pakutakse.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul on nüüd käidud ja 4 toodet koju toodud :)
      kahe puhul võtsin mõtlemisaega :)

      Delete