Monday, September 22, 2014

Haul: Avon & Essence

I did a little haul recently and got some very affordable (if not to say cheap) products to try out. Here's my first impressions :)
Since I'm using powder foundation now which takes a bit of time to adjust to my skin I got Avon Makeup Setting Spray to help me fasten the process. It's unscented and comes out as a light mist.
I haven't used it enough to say if it does what it's supposed to but I'll continue using it and will let you know :)
The second product I was curious to try out was Avon Extra Lasting cream eyeshadow in shade Totally Taupe. This one surprised me a lot and in a good way. When I swatched it, it seemed a bit too shimmery for my liking but when I applied it, it was sheer and rather glowy. It lasted all day, didn't crease and putting it on with my fingers was quick and easy. It's actually more like a powder to a touch than a cream, maybe velvet would be an appropriate description for it. Happy I got it and what a bargain :)
There's only one store in my home town that recently started to sell makeup by Essence. This store has also a sale going on right now where some of the products are 40% off.
So I decided to get Essence Lash & Brow Gel Mascara to put my eyebrows in place and it's done a really good job :) They are tamed and stay put whole day!
The other product that actually was 40% off was Essence XXXLShine Lipgloss in shade #24 Just Gorgeous. Once again, I'm surprised how nice this product is. It's very glossy (not shimmery), moisturising and not sticky at all. For all that I will go and get some more shades of this lipgloss and will forgive the cheap-looking packaging :D Also, I saw Chloe Morello use Essence All About Matte Primer in one of her recent tutorials and since that one was also 40% off, I'm gonna go and get that one, too :)

Once again I was proved that good stuff doesn't have to cost a fortune :) Have you tried any of these products? What would you suggest me to try out from Essence next? :)



Eelmisel nädala soetasin mitu väga soodsat meigitoodet, mis juba miljonendat korda tõestavad, et hea asi ei pea ilmtingimata maksma terve varanduse :)
Kuna kasutan viimasel ajal mineraalpuudrit meigipõhjana, mille nahaga kohandumine võtab paarkümmend minutit aega, tellisin 1. oktoobrini kehtivast kataloogist Avon Makeup Setting Spray jumestust fikseeriva sprei, mille sain vaid 2.99€ eest (pakkumine kehtib kui tellid samast kataloogist mis tahes muu toote, originaalhind 8€). See on lõhnatu ja väljub pihustist peene uduna. Kas see ka oma lubadusi täidab, ei oska ma veel öelda, sest olen seda spreid kasutanud vaid paar korda :)
Loomulikult jäi mu silm peatuma ka Avon Extra Lasting kreemlauvärvil toonis Totally Taupe (hind 1. oktoobrini 3.49€, tavahind 4.90€), sest mu armastus igasuguste taupe toonide vastu on lausa patoloogiline. Kuigi toon tundus potsikus liiga sädelev on see tegelikkuses hoopis kumav, sõrmedega pealekandes kerge ning katsudes pigem puuderjas kui kreemine. Peal püsib hommikust õhtuni, ei kogune vagudesse ja kokkuvõttes üllatas mind väga positiivselt oma hea kvaliteediga :)
Tallinna Torupilli Selveris märkasin müügil firmat Essence, millest olen üsna tihti positiivseid arvustusi kuulnud/näinud!
Kuna väga paljud tooted olid niigi ülisoodsa hinnaga toodetel lisaks 40% allahinnatud, veetsin selles letis päris tükk aega.
Valituks osutusid Essence Lash & Brow Gel Mascara geel, mida kasutan kulmude fikseerimiseks (ostsin täishinnaga 2.79€ eest). Ja see toimib!!! Kulmukarvad on õhtul samas kohas, kus ma need geeli abiga hommikul pigutasin :)
Huuleläigete osas veetsin veel eriti kaua aega ja valisin välja Essence XXXL Shine huuleläike toonis #24 Just Gorgeous (40% soodustusega hinnaks 1.19€, täishind 1.99€). Huultel on see läikiv, niisutav ega kleepu üldse, toon on samuti väga nunnu :) Annan sellele isegi odava pakendi andeks ja lähen varsti uute huuleläigete järele.
Lisaks tahan soetada Essence All About Matte Primer aluskreemi, mida nägin Chloe Morello Youtube'i meigiõpetuses. Kui mu mälu mind ei peta, siis ka see toode oli Selveris 40% soodustusega :)

Kas oled mõnda neist toodetest proovinud? Kuidas meeldivad? Mida soovitad Essence'ilt veel proovida? :)

2 comments:

  1. I love Avon cream shadows as well! They are fantastic!

    Laura
    Pink Frenzy

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes! the one I bought makes me want to try some other shades, too :)

      Delete