Thursday, August 14, 2014

Empties #12 - six mascaras

At some point last month I just got fed up with all the clutter and mascaras that just didn't work for me. So I decided to throw away 6 mascaras from which only 2 were too old to use and other 4 were just too disappointing that I felt I should just stop trying to make them work :)
Keep in mind that mascara is the makeup product that lasts the shortest amount of time - mascaras expire in 3 months.
So, first of all - two mascaras that I actually liked :)
Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils in shade #1 (comparison post HERE ) - it is an amazing mascara! The brush is nice, it's really black, doesn't make my lashes clumpy, gives a good amount of volume and length and I can wash off most of it with just warm water and at the same it doesn't smudge and stays on all day! The only downside is the price but then again, it's a high end brand :)
Yves Saint Laurent Aquaresistant Mascara in shade #4W - it's an amazing shade of purple which will give your makeup a little something extra :) I used it on my bottom lashes only and again - the brush is nice, it stays put and the colour payoff is very good. But since I'm not a makeup artist and don't use colourful mascaras or eye makeup daily, I will not repurchase because it'll just expire too quickly. But I still loved having it :)

Now let's move on to the ones that I just couldn't stand :D
Avon Mega Effects Mascara in shade blackest black - I was intrigued by the unusual shape of the brush and was prepared that at first the application might be tricky. So I tried and tried and tried and just couldn't make it work. It just poked my eyes each time and it hurt so bad. My lashes did look thicker and longer but the fact that the application hurt my eyes just made me give up on it. Plus it transferred under my eyes :(
Covergirl LashBlastVolume Waterproof mascara in shade very black - the wand is just HUGE! I never managed to apply this mascara without ruining my whole makeup. Plus I didn't see any lengthening or volumizing effect, so decided to throw it away :)
Christian Dior Diorshow mascara in shade #090 - after I applied this mascara and went to mind my business, people asked if I forgot to put on mascara that day. I was like whaaaaaaat???? So, the next day I was putting an extra effort and coated my lashes with two layers and still - nothing! Plus it smudges all over my face! Major disappointment!
Physicians Formula Organic Wear Jumbo Lash mascara in black organics - I love the fact that this mascara claims to be 100% natural origin BUT it smudges like crazy and doesn't make my lashes look longer nor thicker. It took me three days to understand that I don't like this mascara at all and I should just get rid of it!

I hope you found this post helpful inspite it being a bit negative :)
Have you tried any of these mascaras and what are your thoughts on them?
:)(:

And don't forget to enter my BIRTHDAY GIVEAWAY!! All the details are HERE !

Mul sai mingi hetk tõeline villand liigsetest potsikutest ja tuubidest ning ka ripsmetuššidest, mis ei tee oma tööd nii nagu ma tahan. Seega otsustasin minema visata 6 tušši, millest vaid 2 meeldisid kuid olid aegunud.
Muide, ripsmetušš on kosmeetikumidest kõige kiiremini riknev toode - selle säilivusaeg alates tuubi avamisest on vaid kolm kuud!
Kõigepealt neist, mis mulle meeldisid :)
Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils toonis #1 (kirjutasin sellest ka SIIN ) - väga hea ripsmetušš, millel on mugav harjas, tumemust toon, mis annab piisavalt pikkust ja tihedust, ei määri ja püsib peal terve päeva :) Lisaks saab suurema osa sellest maha pesta sooja veega, mis on minu jaoks väga suur pluss. Ainus miinus selle ripsmetušši juures on tema hind :)
Yves Saint Laurent Aquaresistant Mascara toonis #4W - ilus ja efektne lilla tušš, millel samuti kõik ülalpool loetletud head omadused. Kuna ma aga ei kanna igapäevaselt värvikirevat meiki ega ole ka jumestaja, läks see lihtsalt vanaks. Mina kandsin seda alumistel ripsmetel ja mulle väga meeldis, millise ilusa ja efekte tulemuse selle tuššiga sain :)

Nüüd aga nende toodete juurde, mida ma lõpuks lihtsalt enam taluda ei suutnud :D
Avon Mega Effects Mascara toonis blackest black - kohe kui see tušš turule tuli, tahtsin seda proovida. Olles lugenud arvukaid ülevaateid, teadsin, et esialgu võib selle ebatavalise harja kasutamine veidi keeruline olla. Ma muudkui proovisin ja proovisin ja proovisin kuid ikkagi suutsin iga kord endale silma torgata, nii et pisarad väljas. See tušš muutis mu ripsmeid küll pikemaks ja tihedamaks aga määris silmaaluseid ja otsustasin, et kui tušši pealekandmine lausa pisara silma toob, pole selle kasutamisel mingit mõtet :(
Covergirl LashBlastVolume Waterproof ripsmetušš toonis very black - selle kummine harjas on ülisuur! Ma ei suutnud kordagi seda tušši nii peale kanda, et ma kogu oma meiki ära ei rikuks. Ja mul on meigi kandmise kogemust juba enam kui 15 aastat! Lisaks ei pikendanud ega muutnud see tušš mu ripsmeid tihedamaks. Prügikasti!
Christian Dior Diorshow toonis #090 - värvisin ripsmed ja läksin omi asju ajama. Ja siis küsiti mult - kas sa unustasid täna ripsmeid värvida? Järgmisel hommikul olin eriti hoolas ja kandsin ripsmetele kaks rasvast kihti. Ei pikkust, volüümi ega midagi! Ainult pandasilmad poole päeva pealt. JUBE ja ma ei osta seda tušši enam iial! :D
Physicians Formula Organic Wear Jumbo Lash toonis black organics - mulle meeldis see, et tušš väidetakse olevat 100% loodusliku päritoluga AGA see lihtsalt määrib mu silmaalused mustaks juba pärast paaritunnist kandmist. Ka ei anna see minu jaoks piisavalt pikkust ega tihedust. Võttis kolm päeva, et aru saada, et seda tušši ei hakka ma enam ei kasutama ega soetama :)

Loodan, et sellest veidi vinguvast postitusest oli siiski ka veidi abi :)
Kas oled mõnda neist ripsmetuššidest proovinud ja milline on sinu arvamus?
:)(:

Lisaks, ära unusta osa võtta SÜNNIPÄEVA KINGILOOSIST! Täpsema info leiad SIIT !

1 comment: