Wednesday, December 11, 2013

Wishlist #2 / Salasoovid #2

This is part two of my endless wishes :)
I love Kiehl's aromatic mists and especially their Fig leaf & Sage range. I need this fragrance in my life and wouldn't mind having a shower gel and body lotion aswell :)
This Zara knitted scarf has been my obsession for months now and I suppose I will just give up and get it this weekend.
I am such a sucker for planners and especially Moleskine ones, even though I mostly use electronic devices for notes and calendar. I have a feeling this lovely and feminine diary will eventually end up on the honourable place on my desk next year :)
Michael Kors is one of my top favourite handbag designers and this tote would be just perfect to carry around my laptop and stuff I need for work.
:)(: 



Unistamine pole ju keelatud, seega siin on teine osa minu hetkesoovide nimekirjast. Need on praktilised esemed, millest nii mõnigi sobiks ka armsale inimesele kingikotti pista :)
***
Kiehl'si lõhnaveed on midagi hoopis teistsugust ning nende valikust on mulle enim hinge pugenud Fig leaf & Sage lõhnavesi (hind umbes 35 eurot). Kui võimalus avaneks, tooksin koju ka veel sama sarja dušigeeli ja kehakreemi, sest ega küll küllale liiga tee ;D
Seda suurt ja sossut salli olen juba mitu kuud endale soovinud - Zara knitted scarf maksab üsna taskukohased 16,95 € ja ilmselt ma ta nädalavahetusel šopates ka lõpuks koju kaasa toon :)
Kuigi ma enamasti teen märkmeid ja pean kalendrit elektroonilistes vidinates, olen pikka aega fännanud ja kasutanud Moleskine kalendermärkmikke. Võimalik, et uueks aastaks soetan endale just sellise armsa ja naiseliku planeerija (hind 20 euro ringis). 
Kui ma peaksin une pealt nimetama disaineri ja käekoti mida endale soovin, oleks see kahtlemata Michael Kors tote stiilis kott. On haruharva juhtunud, et mõni MK kott mind külmaks jätab seega just selline ruumikas "märss" mahutaks kenasti nii mu läpaka kui kõik muu tööeluks vajaliku. Hind umbes 250 eurot ja paraku peab see soov küll veel pikaks ajaks helesiniseks unistuseks jääma :)
:)(:

pic from here


1 comment: