Wednesday, June 26, 2013

Summer essentials/ Suveks vajalik

When it's hot and sunny outside I tend to use lighter products on my face and body in the summertime :)
These are my summertime essentials which I take out every summer.
BB cream - whenever my face gets a little bit of tan and my complextion gets more even because of it, I start using BB creams or tinted moisturizers instead of foundation. At the moment I'm using Garnier Miracle Perfector BB cream and Madara Rose Beige tinting fluid.
Dry shampoo - the moment I discovered dry shampoos, I can't live without. Especially in the summer when I need it already on the second day after washing my hair. I'm loving Batiste big & bouncy XXL volume dry shampoo which makes my hair look clean and gives a LOT of volume.
Sun block - I always, always, always use sunblock which has at least SPF 30. At the moment I'm using Lancome Absolu Soleil. I'm not a big fan of frying myself in the sun and I get burned quite easily, so this is my most important item during hot sunny days.
Body mist - I just love the smell and refreshing feeling of Oriflame Mint & Raspberry body mist
Self-tanner - this is a must have not to scare away people with my blue skin when the weather gets too hot. This Dove Summer Glow self-tanner for fair skin is a really good product for it's very affordable price.
Thermal water - this is not a must-have but I love to spray a light mist of water on my face and body when I feel overheated.

Happy summertime! :)

Suveks vahetan alati suurema osa oma meigiarsenalist kergemate ja õhulisemate vastu.
On mõned tooted, mille ma igal suvel sahtlist päikese kätte välja kraamin ja rõõmuga kasutama hakkan:
BB kreem - nii kui nägu veidi päikest saanud ja jume selletõttu ühtlasem, hakkan kasutama BB kreeme. Hetkel on mul kasutuses Garnier Miracle Perfector BB kreem ja Madara tooniv päevakreem. BB kreemid on minu arvates ühed väga tänuväärsed tooted, eriti ka seetõttu, et sisaldavad päikesekaitset :)
Kuivšampoon - ma ei kujuta oma elu ilma kuivšampoonita enam ette. Kui perioodil sügis kuni kevad saan ma selle abil oma juuksed 3 päeva värskena hoida, siis suvel kahjuks nii pikalt läbi ei saa. Siiski hoiab see mu juuksed ka teisel päeval peale pesu esinduslikuna. Hetkel kasutan Batiste big & bouncy XXL volume varianti, mis lisaks puhtale väljanägemisele annab juustele väga palju kohevust. Kui see pudel otsa saab, ostan kindlasti uue :)
Päikesekaitse -kuigi ma pole üldse mingi suur päevitamise ja rannaskäimise fänn, ei saa ilma selleta suvel kohe mitte kuidagi!! Ma päevitun üsna kenasti kuid tihtilugu põletan oma naha ära eriti siis kui päikesekaitset peale ei kanna. Seetõttu kasutan alati kreemi, millel SPF vähemalt 30. Pildil Lancome Absolu Soleil, millel just nii tugev kaitse. Oma tütrele kannan tavaliselt peale kreemi, mille SPF lausa 50. Parem karta kui kahetseda.
Kehasprei - just suviti meeldib mulle kasutada kergeid ja värskendavaid kehaspreisid parfüümi asemel. Oriflame Mint & Raspberry sari on minu lemmik ja otse loomulikult on mul kodus ka nende kehasprei. Imeliselt hea ja värske lõhn, mis küll kahjuks väga kaua peal ei püsi kuid seda saab ju muudkui juurde piserdada ;)
Isepruunistaja - asendamatu abimees kui ilmastik nõuab kergemaid ja lühemaid riideid ning ei taha inimesi oma sinise nahaga ära ehmatada. Pildil olev Dove Summer Glow isepruunistaja heledale nahale on oma soodsa hinna kohta vägagi asjalik ja hea toode. Ostsin selle eelmisel aastal ja kasutan veel praegugi.
Näosprei - see toode ei ole ilmtingimata vajalik kuid mulle meeldib seda kotis kaasas kanda ja vajadusel nii oma nägu kui keha värskendada. Minul on pisike pudel Vichy Eau Thermale vett, mida kasutasin ka lennukis olles. Odavam alternatiiv on osta pihustiga pudel ja kasutada tavalist vett. See pole küll mingite imeasjadega rikastatud kuid värskendab ja teeb olemise klaariks ikkagi :)

Mõnusat suve! :)

No comments:

Post a Comment