Tuesday, June 18, 2013

Madara Organic Skincare

Aprillis võitsin Stellariumi loosiga kotikese Läti looduskosmeetikabrändi Madara toodetega.
Kotis leidus 30ml Flower Dust kehakreem ja Moon Flower Rose Beige tooniv päevakreem.
Lisaks testripakike öökreemiga.
Nüüd, kus nahk on juba veidi päikest saanud, olen mõlemat toodet ka proovinud.
Flower Dust kehakreem on mõnusalt kerge ja vedel, niisutab hästi ning sisaldab kuldseid osakesi, mis panevad naha nii kaunilt ja salapäraselt küütlema. Mina kasutan seda kreemi siis, kui käsivarred pole riietega kaetud ja näiteks õhtul välja minnes. Kuldsed osakesed jäävad tugevalt naha külge, seega kui sa end pestes nuustikuga ei hõõru, jääb kullasära veel teisekski päevaks nahale :) Rohkem infot toote kohta saab lugeda Madara kodulehelt siit.
Moon Flower Rose Beige tooniv päevakreem jätkab minu selle aasta kumavate toodete armastust.
Tegemist on tooniva päevakreemiga, mis katab kergelt ja põhiliselt ühtlustab nahatooni. Boonusena annab nahale kauni kuma. Juba kreemi tuubist välja pigistades on näha, et kreem on peaaegu pärlmutrine. Kuna mul on kombineeritud näonahk, siis päeva lõpuks hakkab nahk siiski veidi läikima ja tibake paljuvõitu kumama kuid seda muret saab lahendada kiire blotting-paberite kasutamisega. Ka saab veidi seda kreemi highlight'imiseks kanda oma tavalise jumestuskreemi alla või peale. See tooniv kreem on minu truu kaaslane nädalavahetustel ja kindlasti ka puhkuseperioodil :) 
Rohkem infot toote kohta leiab siit.

Mis mulle Madara toodete juures lisaks looduslikkusele ja vegan-koostisele veel meeldib, on lõhn. See on kuidagi nii taimene, et meenutab mulle lapsepõlves heinamaal ja rohus mängimist ning iseäranis tuletab see meelde naatide lõhna. Teate ju küll seda spetsiifilist lõhna, mis tekib kui oled peotäie naate üles tõmmanud. See lõhn on kuidagi nii kodune ja armas, et iga kord kui ma neid kreeme kasutan, toob see mulle naeratuse suule :)


In april I won a bag of Latvian organic skincare brand Madara products from a local blogger Stellarium. There were 30ml of Flower Dust shimmering moisturizer, Moon Flower Rose Beige tinting fluid and a sample of a night cream.
The Flower Dust shimmering lotion is light, moisturizing and has little golden particles in it that make your skin glow. I use it mostly when going out :) I love that the shimmer stays on so well.
You can read more about it here.
 Moon Flower Rose Beige tinting fluid is a sheer tinted moisturizer with light coverage. It evens out your skintone and gives it a lovely and beautiful glow. It oxydises a bit and makes my combination skin a little shiny by the end of the day but after using one little blotting-paper I'm good to go again :)
You can find more information about it here.

What I love about these products besides being organic and vegan, is their scent. It really does smell like grass and herbs which reminds me of my childhood. It always makes me smile when I use these products :)

No comments:

Post a Comment