Monday, May 27, 2013

Omast kogemusest nahahooldusest / From my experience on skincare

Armas lugeja! Seekord pöördun su poole täiesti teistmoodi... nimelt tahan jagada oma kogemusi teemal nahahooldus... Ja hoiatan - sellest tuleb üks pikk jutt!
Ma olen alati olnud veendunud paaris asjus - tähtis pole mitte välimus, vaid sisemus;
meigiga ei ole võimalik varjata koledat sisu, kuid selle abil on võimalik anda tohutult enesekindlust;
iga inimene, kellega ma suhtlen, väärib seda, et ma näen välja hoolitsetud ja korrektne - mitte keegi ei pea vaatama minu punnilist ja sinakashalli nägu. Ma austan iga inimest, keda ma kohtan, sedavõrd, et ma võtan hommikul need 5-15minutit, et uksest välja minnes olla rahul enda välimusega muretsemata sellepärast, et minu punnid või tumesinised silmaalused viivad tähelepanu mu isiksuselt minu välimusele.
Oma peagi ilmuvas empties postituses räägin mitmest tootest, mis mind seda moraalijutlust kirja panema sundisid. Niisiis, siin on minu soovitused omast kogemusest selleks, et oma näonahk korras hoida:
- kui sa oled leidnud oma näonahale sobiva puhastusvahendi, mis annab soovitud tulemuse, ära seda mingil juhul välja vaheta! Olen paari viimase kuu jooksul proovinud reklaami või teiste blogipostituste ajel mitmeid tooteid ja tulemus on mu näol näha - ummistunud poorid, punnid, hall jume jms. 
- puhasta oma nägu religioosselt igal hommikul ja õhtul!  Jah, ma tean, neid õhtuid on minulgi olnud kui mõtlen, et no ei jaksa, et mis see üks õhtu ikka teeb jne jne. Ja päeva või paari pärast olen sunnitud tegelema tagajärgedega, mille likvideerimine on kordades aeganõudvam kui need 5 minutit hommikul ja õhtul.
- vaheta oma padjapüüri iga 3-4 päeva tagant. Kui sa oma voodipesu vahetad korra nädalas, siis see on ok. Aga arvesta sellega, et padjapüürile koguneb öö jooksul higi ja rasu nii sinu näolt kui juustelt, lisaks, kui sa pole viitsinud meiki maha võtta, on ka selle jäägid su padjal. Tundub ülepaisutatud kuid mõtle korra...
- toitu tervislikult ja joo vett! Vesi on sõna otsese mõttes ELUvesi. Eriti peavad veejoomist silmas pidama minusugused kofeiinisõltlased - ma joon päevas 3-4 tassi kohvi/musta teed, stressirohkel perioodil kuni 6 tassi kohvi päevas. Kofeiiniga joogid viivad orgasimist vedeliku välja ja kui sa seda puhta, mullita veega ei kompenseeri, oled varsti krimpsus nagu rosin. Lisaks annab veejoomine tohutult energiat!
Kindlasti on igaühel meist veel hulgaliselt nippe ja nõuandeid, mil moel oma ilu ja noorust kauem säilitada kuid minu arvates on ülaltoodu selle kõige alus!
Ilusamat ja tervemat näonahka meile kõigile! :)

pic from here

This is going to be a rather long post coming from my own (hard) experience on skincare.
I've always considered these few things about myself and my skincare:
it always matters the most what you have inside;
makeup can't mask an ugly heart but it can give you a lot of self-confidence;
I respect everyone that comes in my way to look nice and groomed, nobody has to see my zits or dark purple under-eye area that would distract them from seeing my true self :)
Having said all that, here comes few suggestions learned from my own rather hard experience:
- when you've found a face cleanser that suits your skin and gives you the desired results, don't change it! I've tried many products based on other blogger's reviews or advertisements that unfortunately didn't work for me and I've had to struggle recovering the bad results.
- religiously cleanse your face morning and night! I know, I've also had these moments when I'm too tired or lazy to do it but after a day or two, I'm struggling with bad skin that takes ages to recover.
- change your pillow-case every 3-4 days. It seems like a trivia but think about it - your pillows get all the sweat, grease and dirt from your face and hair, so in order to keep your skin clean, do it :)
- eat healthy stuff and drink a lot of water! Especially if you're a caffeine addict like myself. Without enough hydration, you will be wrinkled like a raisin, so, drink up!
There are so many useful tips in addition to the ones mentioned above, but to me, these are the very basics!

No comments:

Post a Comment