Tuesday, May 14, 2013

2 valgustpeegeldavat põsepuna / 2 highlighting blushes

Kuni käesoleva aasta alguseni polnud mul ühtegi 2in1 valgustpeegeldavat põsepuna. Olid kas ruužid või highlighterid. Siis aga sattusid mulle üsna ühel ajal kingitusena kaks toodet - Inglot Multicolour System Highlighting Powder toonis 85 ja Physicians Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush. Esimese sain oma kolleegilt, kes on sõna otseses ja parimas mõttes daam ning kes ei kergitanud sugugi kulmu kui talle rääkisin, et olen suur kosmeetika fanaatik. Ta aktsepteeris seda ja poetab mulle tihtilugu erinevaid tootetestreid, mida oma ostudega kaasa saab. Teise sain kingitusena oma õelt, kes Austraalias olles mulle hulgaliselt nänni kokku ostis :)
Mul on ütlemata hea meel, et nii mu sõbrad, kolleeg kui ka mu õde saavad aru, et minu armastus kosmeetika vastu on midagi, mis mind defineerib juba lapsepõlvest peale... Olen neile selle eest lõpmata tänulik :)

Nüüd asjast :) 
Mõlema toote iseloomustus on üsna sarnane - mõlemat on võimalik kasutada nii highlighteri, põsepuna kui ka lauvärvina ;)
Inglot on veidi tagasihoidlikuma tooniga, jääb nahal kaunilt pärlendav ja kumav ning pigem virsikutooni. Lauvärvina toimis see ka täiesti arvestatavalt. Samuti, oma toonivalikult tundub see toode veidi mitmekülgsem.
Physicians Formula on roosakam, annab samuti nahale kauni kuma kuid veidi tagasihoidlikuma. Lauvärvina see nii kaua ei püsinud kui eelmainitu.
Kestavad mõlemad peaaegu terve päeva ja mõlemad on sobilikud nädalavahetuse väljasõidule kaasa haaramiseks tehes ära 3 toote töö. Ülimugav! :)
PF puhul kiidan eraldi ka pakendit - need südamekesed loovad tõesti hea tuju, kaasas on ka pisike peegel ning üsna viisaka kvaliteediga pintslike.


Until this year, I didn't have any 2in1 highlighting blushes. So, around the same time in the beginning of this year I got two - Inglot Multicolour System Highlighting Powder in shade #85 and Physicians Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush.
They both work well as a highlighter, blush and eyeshadow, so they're really convenient to take with you on a weekend trip to do the job of three different products. They last almost all day as a blush. As an eyeshadow the Inglot stayed put longer.
I love the glowy effect of them both which leaves your skin looking radiant and a little bit mysterious ;)
I praise the packaging of PF - these lovely little hearts really boost your mood, plus it comes with a small mirror and quite decent little brush.

2 comments:

  1. Oh need südamed on nii armsad tõesti..:)
    Ei tea, kas ma raatsiks seda üldse kasutadagi..:D

    http://everythingbyeve.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mu kass ajas PF toosi üsna kõrgelt riiulilt põrandale, nii et karp on veidi katki. pehmelt öeldes olin ma vihane :D
      küll need kosmeetikafirmad alles oskavad naiste emotsioonidel mängida :D

      Delete