Thursday, January 10, 2013

Two fails / Kaks pettumust

Though I would want to stay only positive in my blogposts I decided to talk about two products that really disappointed me.
When I bought Avon SuperShock gel liner last summer, I loved it. I used it on my lashline and waterline. But at some point last autumn it started to trasfer on my contact lenses when I used it on my waterline. I was shocked but not in a good way. I suspect it had gone bad but I was using it for about 3 months when it started doing that. So that could not be the reason? Anyway, I have stopped using this liner and will not buy it anymore, though the colour is awsome, a really dark black which I like a lot.
I got the Maybelline Colossal Volum Express Smoky Eyes mascara as a gift. It did not make my lashes nor colossal or voluminous. It was just a usual mascara, nothing special. But when I started getting "smoky eyes" under my eyes by the lunchtime, I stopped using this immediately. 
Another product I would probably never buy.

Fortunately there is a lot of good makeup out there, you just have to find it :)

Kuigi ma püüan seda blogi kirjutades olla võimalikult positiivne, arvasin siiski, et jagan teiega oma arvamust kahest tootest, mis kohe üldse minu nõudmistele ei vastanud.
Esimese puhul olen ma tegelikult lausa šokeeritud, sest ostes meeldis see mulle väga aga nüüd on asjad kuidagi kehvaks läinud. Teise puhul mul kohe alguses vaimustust ei olnud ega tulnudki.
Kõigepealt Avon SuperShock silmapliiats/lainer. Kui ma selle eelmise aasta varasuvel soetasin, meeldis see mulle väga. Kasutasin seda nii silma veejoonel kui ka ripsmepiiril. Meeldis. Aga millalgi eelmisel sügisel ja kuni tänaseni hakkas midagi juhtuma... Olen läätsekandja ja iga kord kui ma seda lainerit veejoonele kannan, on mõne aja pärast läätsed täiesti ära mäkerdatud ja olemine kohutav. Ma ei saa aru, miks see lainer on nüüd hakanud plehku panema? Kahtlustan aegumist aga no ma olin seda kasutanud umbes 3 kuud kui see jantima hakkas. Enam igatahes ei taha seda kasutada kuigi toon on mustemast mustem, mis mulle väga meeldib.
Maybelline Colossal Volum Express Smoky Eyes ripsmetušši sain auhinnaks. Kahjuks see ei teinud mu ripsmeid ei kolossaalseks ega ka volüümikaks, oli täiesti tavaline. Mis mulle aga üldse ei meeldinud oli see, et need "suitsusilmad" tekkisid mul silmade alla ja lõunast käisin ringi nagu panda.
Ka seda toodet ma ilmselt enam ei kasuta.



Õnneks aga on meigimaailm niivõrd rikkalik ja häid tooteid kuhjaga, tuleb need vaid enda jaoks avastada :)

6 comments:

  1. Mul olid kahjuks tušiga samad kogemused... pliiats ka olemas ja mõnda aega juba, peaks uuesti kasutama, siis oskaks seda probleemi ka kommenteerida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. proovi kindlasti ja anna teada, kas sinu pliiats ka määrima hakkab või on minu pliiats (või silmad :D ) defektne :)

      Delete
  2. Ma võitsin kah selle ripsmeka (komplekti tegelikult, kus oli ka silmapliiats neilt) ja mulle väga meeldib. Ei ole ka pudisemist täheldanud, aga üldiselt olengi lugenud/kuulnud ainult kahesuguseid arvamusi, kellele sobib, kellele mitte :).
    Avonilt on mul see pliiats hõbedase tooniga, kasutan ka aeg ajalt veejoonel ja kaob ära. Läätsedega ei saa ma aga kahjuks üldse miskit veejoonele panna, sest selline udune oleks tuleb peale kohe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avoni pliiats on mul veel ka kuldne aga seda ma pole kunagi veejoonele pannud, seega ei oska kommenteerida, kas ka see plehku paneb sealt või püsib ilusti peal

      Delete
  3. Ma ei osta juba ammu Maybelline ripsmekaid,siiamaani on kõik nad õhtuks silme alla kogunenud. :) Aga jube head postitused on need "hoiatavad", mitmedki mõttetused on jäänud ostmata. Kui vaheldumisi "lemmikutega" teha, siis on kõik balansis. ;)

    http://genefic.blogspot.com/

    ReplyDelete